ČERNÁ NEBO BÍLÁ 11 ČÁST

 


Zahanbeně jsem se posadila na pohovce. Přemýšlela jsem nad tím, k čemu tady před chvílí došlo a Damon dělá jakoby nic. Vesele se baví s tím chlapem a vůbec mu nevadí, čeho byl možná svědkem. Nebo že by se probral až,...,zatřásla jsem hlavou. Pochybuji, zřejmě se dobře bavil, pomyslila jsem si a zamračila se jejich směrem. Přitáhla jsem si přehoz z pohovky až ke krku a snažila se do něho zahalit. 

„Vypadáš, jako kdyby tě přepadla tlupa upírů Eleno.“ zamrkal na mě ten nemožnej chlápek.

 „To jsem zvědav, jak tohle vysvětlíš Štefanovi“. Zasmál se a já se vyděšeně podívala na Damona. 

„No,to já tedy též.“ zašklebil se na mě.

 Jen se bavte na můj účet, pomyslila jsem si. Já sama jsem zvědavá, co mu na tohle řeknu. Na chvíli jsem zavřela oči při vzpomínce na to, co se tady před chvílí stalo. Bože! Bylo to tak nádherné,nikdy jsem nic takového nezažila. Necítila. Nikdy jsem se necítila tak ,jako z Damonem. Ani se Stefanem. Je to pravda, musela jsem si to přiznat naplno. Musela jsem si přiznat to, čemu jsem se tak dlouho bránila. Nemiluji Stefana. A možná jsem ho nikdy nemilovala. Nebo možná do prvního setkání s Damonem. 

„No to je tedy fajn. Konečně v tom máme jasno, ale...“ Carl do mě zabodl svůj pohled.

 „ Ale tak jednoduché to nebude...,i když, jsi si to konečně přiznala Eleno.“ 

Nechápavě jsem zavrtěla hlavou a sledovala, jak Damon do sebe kopnul už druhou sklenku whisky. 

„Znám oba bratry už hodně, hodně dlouho. Kdysi , mi bratři zachránili krk. A nebýt Damona, tak už tady nejsem.“ Naklonil se dopředu a zamrkal na mě.

 „ Takže…, a jelikož, nemám zrovna co na práci…, počkám si, až se tato zapeklitá situace vyřeší, kočičko.“ 

Damon do sebe kopnul další sklenku whisky a něco zavrčel jeho směrem. 

Honilo se mi hlavou tisíce otázek .Co teď. Co mám dělat? Co řeknu Stefanovi, až mne uvidí. A co Jenně?  Stefan, přeci není slepý. Pozná to? Bože! Skryla jsem tvář do dlaní.  To mám jako spát se Stefanem a tajně toužit po jeho bratrovi? To mám jako chodit se Stefanem a milovat Damona? Milovat? Ano, sakra, konečně mi to asi došlo.

 Otevřela jsem oči při tom poznání a leknutím jsem vykřikla. Damon stál najednou u mě a káravě na mě upíral svůj zrak. 

„Jen tři věci lásko,za prvé…, ještě dneska řekneš Jenně pravdu.“  Naštvaně jsem vyskočila.  Co si sakra myslí? Nebude mi diktovat, co mám dělat. Jen povytáhl obočí a jednou rukou mě posadil zpátky na pohovku.

 Za druhé...“ Očima zakroužil v mé tváři. 

„Za druhé bych ti neradil miláčku aby jsi se Stefanem spala.A za třetí…“ Zadumaně přejel prstem po mé tváři.

 „Jenom Stefan může být tak slepý a nepoznat, po kom celou dobu toužíš.“ 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

DIVOKÝ LOVEC- PÁN TEMNOTY

VÍTÁM VÁS NA STRÁNKÁCH PLNÝCH ROMANTIKY