ČERNÁ NEBO BÍLÁ 12 ČÁST

 


Seděla jsem ve svém pokoji a sbírala odvahu na to, sejít dolů. Natahovala jsem uši, ale slyšela jsem občas jenom Jennin přidušený smích. Nevěřícně jsem zatřásla hlavou. Jenna sedí v našem obývacím pokoji s Damonem a Carlem a ještě se směje? Nedokázala jsem to pochopit. Mám Jennu ráda. Je to moje teta a vychovala nás odmalička, ale její předpotopní názory mě hodně rozčilovaly. Byla dost staromódní, tak když zjistila, že chodím se Stefanem a co je vlastně zač, nemohla to dost dobře rozdýchat. A Damona?  Toho nemohla vystát.  A teď? 

Podívala jsem se na hodiny na stěně a povzdechla jsem si. Zřejmě mě nic jiného nezbyde, jak tam jít. Co jsme přijeli, vřítila jsem se do svého pokoje a ještě nevylezla. Vlastně jsem doufala, že Jenna Damona s Carlem nepustí dovnitř a já si budu moci vymyslet dostatečnou výmluvu, proč jsem nebyla tři dny doma a proč teď vypadám, jako kdybych se válela v trní.  

Oblékla jsem si dlouhé kalhoty a tričko a okolo krku uvázala šátek. Lyžařská kukla, by nebyla špatná, pomyslela jsem si, když jsem se podívala do zrcadla. Rty jsem měla rudé, nateklé a poškrábané od Damonových zubů.  

„To je dost Eleno.“ Zamračila se na mě Jenna, když jsem vstoupila do pokoje. 

 „Už jsem si myslela, že tam budu muset pro tebe dojít.“ Ukázala na židli u stolu a přistrčila přede mne hrnek kafe.  

„Víš vůbec, jaký jsem měla o tebe strach, Eleno?“ Změřila si mě pohledem a zdálo se mi, že když se podívala na má ústa, maličko znervózněla. 

 „Ještě, že mi Damon a Carl vysvětlili, co se stalo.“  Vysvětlili? Měla jsem pocit, že se o mě pokoušejí mdloby. Ale Jenna vytrvale pokračovala, ve svém monologu. 

„Proč jsi mi to neřekla, Eleno? Musím uznat, že jsem zprvu nebyla moc nadšená, ale Carl mi vysvětlil…“ Podívala se na něj, a mně se zdálo, že se začervenala. 

„Carl mi vysvětlil, že když už tedy musíš chodit s upírem, že je Damon pro tebe lepší volba.“ Vytřeštila jsem na ni oči. Lepší volba? Ona mi schvaluje Damona? Nemohla jsem tomu uvěřit. Co ji proboha napovídali. 

„Pravdu, jenom pravdu lásko.“ Zazubil se na mě Damon.

 „ Jenom jsem jí osvětlil, tvoji novou image Eleno, aby věděla, že se nemá čeho bát…, když se tedy miluješ se správným upírem.“ Střelila jsem po něm naštvaným pohledem.

 „Co, co ti…“ Vykoktala jsem a na sucho polkla.

 „Mohla jsi mi říci Eleno.“ Zarazila se a povzdechla si. Jenně docházejí slova? To se ještě nikdy nestalo.

 „Teď, když už vím, co všechno obnáší…,milování s upírem…,jsem klidnější, že je to Damon.“

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

DIVOKÝ LOVEC- PÁN TEMNOTY

VÍTÁM VÁS NA STRÁNKÁCH PLNÝCH ROMANTIKY