NEPOLÍBENÁ 3 ČÁST


 POHLED DESIRÉ
Dorazily jsme k jezeru. Bylo tu nádherně. Bylo to tu přesně takové, jako si to pamatuji. Chatka stála hluboko v lesích, pod horami. A kousek od chaty se spouštěl k zemi z vysoké hory, nádherný vodopád s průzračnou vodou. Dopadal do malého jezírka s křišťálově čistou vodou. Bylo tu prostě krásně. 
Milovali jsme to tu s Damonem. Bylo to takové naše útočiště před světem.  Ani Stefan o tom tu nevěděl. Byla jsem přesvědčená, že sem nikdy lidská noha nevstoupila. 
Elena byla celou cestu hodně nervozní, protože Damon si ji neustále dobíral. Přesvědčil ji o tom, že je to je malinkatá chatička o jedné místnosti. S jednou velikou postelí, a že on, bude spát veprostřed.  Můj bratr byl opravdu na zabití. Někdy bych ho vážně praštila. A proto, jsem taky viděla na Elenině tváři tu úlevu, když jsme vešli dovnitř.
 Byla to nízká, jednopatrová chatka s krásnou koupelnou. Halou s velikým krbem a dvěma místnostmi. V každé s těch místností byla jedna velikánská postel. Když Damon dotáhl zavazadla dovnitř, hodil svoje do jedné místnosti a moje do druhé.  Eleninu tašku držel provokativně v ruce a mrkl na Elenu. 
„Tak! Kam to bude zlato. Doufám, že si vybereš správně. Desiré se strašně převaluje. Nevyspíš se. A já, mám větší postel.“
 „No!“. Postavila se naproti němu „No! Když to říkáš Damone. Tak, asi máš pravdu, když máš tedy větší postel.“. Damon nezaváhal ani vteřinu otočil se a vplul i s Eleninou taškou do svého pokoje. Poznala jsem, že si chtěla Elena z něho vystřelit. Že mu to asi chtěla nějak vrátit, ale to se přepočítala.  To ještě málo znala mého bratra. Jiný by asi zaváhal, ale ne Damon. Věděl, samozřejmě, že si Elena dělala srandu, ale jak ho znám, pěkně sis naběhla holka. Povzdechla jsem si. Myslím, že si tu s nimi užiji dost zábavy. I ti dva kohouti by se na jednom smetišti,snesli lépe.
 „Co kdyby jsme se šly vykoupat?!“ Řekla jsem, když už jsem nemohla poslouchat, to jejich věčné hašteření. 
„Vykoupat?!“ Zhrozila se Elena, a s obavami se podívala na Damona.
 „Ano vykoupat! A plavky máš tu.“. Otevřela jsem její tašku, kterou si Elena nakonec pracně vybojovala zpátky.
 „To! To si nemůžu vzít na sebe. Zbláznila ses?!“ No, s Elenou to bude asi těžší, než jsem myslela.  Když jsem ji skoro násilím, přinutila si plavky obléknout ,zkonstatovala jsem, že jsou perfektní! Damon má vážně vkus. A vážně dobrý odhad.  Košíčky jí seděli perfektně.

 Elena se na sebe z hrůzou podívala do zrcadla. Cítila jsem, s čeho má strach. Cítila jsem její obavy. Její stud. A její pochyby. Nesnášela svoje tělo. Toto zjištění, mnou projelo jako nůž. Byla krásná, možná trošku vyvinutější, ale krásná.  A co já bych dala za to, abych měla alespoň o trochu větší prsa.  Bože! A ona si tu dělá starosti, že až ji Damon uvidí, že už se mu nebude líbit.  Kdybys tak holka věděla, že toho se zrovna nemusíš bát vůbec.  Hold na ní budu muset jít jinak. 
 A zrovna teď, byl jeden z momentů, kdy jsem byla ráda, že jsme s Damonem tak propojeni. Byla jsem ráda, že teď,už to cítí i on. Že už také přesně cítí, co jsem já cítila z Eleniných pochyb.  A také jsem moc dobře věděla, že to nemusím vyslovit nahlas, ale jenom si to přát a on to udělá. 
 Ano, nech nás jít k vodě samotné, Damone.  Jinak ji tam nedostanu. Nevysvleče se před tebou. I když, sakra bratříčku, o hodně přijdeš. A vím, že by se ti to líbilo.

 Když jsem konečně , Elenu přesvědčila , že tam nebude živá noha. Jen mi dvě, a že, Damon má zatím jiné věci na práci, svolila.
  Uvědomila jsem si, že to takhle není správně. Mého bratra se nemusíš bát.  Nemusíš, protože tě miluje. A jen on, ti ukáže, jak si krásná. A jak znám Damona, tak mi věř, že by jsi o hodně přišla. 
Ano! Až budeme ve vodě Damone, přijď, přeci jenom za námi. Přijď, a ukaž jí co vidíš.
 
 Když jsme procházeli halou a spatřila jsem svého bratra, věděla jsem, že jsem se v něm nikdy nemýlila. Znala jsem ho nejlíp, ze všech lidí na světě. Viděla jsem v jeho očích obavy a smutek. A cítila jsem, co mi říká.
  Příjdu,  protože, jak může jenom na chvíli, pomyslet na to, že by se mi snad nelíbila?!  Bože !Desiré. Šílím z jejího těla, šílím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

DIVOKÝ LOVEC- PÁN TEMNOTY

VÍTÁM VÁS NA STRÁNKÁCH PLNÝCH ROMANTIKY