NEPOLÍBENÁ 5 ČÁST


 POHLED DESIRÉ 

Byly jsme tu třetí den a Elena začínala být nervozní. Chtěla se vrátit, hlavně kvůli Jeremymu. Copak ten kluk nevstane do školy ráno sám? Myslím, že ano. Nemusí mu přeci neustále stát za zadkem. Takže, myslím, že si uděláme mejdan. Jasně. Elena se odváže.  A bude to. No, byla jsem sama se sebou spokojená. Bude to super. Muzika. Hodně muziky. Pití. A nakonec by jsme si mohli dát skvělou masáž, pod vodopádem.  A hlavně, Damon bude mít alespoň , ještě další možnost zabodovat. Tady se Elena nemá před ním kam schovat. Tady mu musí čelit. Tady nezaleze do pokoje se svým deníkem.

 Pozorovala jsem na ní, docela velkou změnu. Už se Damonovi nesnaží tolik odporovat.  Od té chvíle co jí políbil, se na něj dívá. Jinak? S větším zájmem? Možná. Každopádně, její srdce to za ní řekne vždycky samo. Ale největší radost mám samozřejmě s toho, že můj bratr už alespoň ví, na čem je. Že pochopil, že Elena má o něj opravdu zájem. Jen si to nechtěla přiznat. 

Připravila jsem všechno úplně geniálně. Muzika a pití, uprostřed noci, jen za svitu několika lampionů a měsíce. Romantika jako blázen. A do toho ještě šumění vodopádu, a třpytící se hladina jezera. Super. Prostě nádhera. To by bylo, aby to s Elenou nepohnulo   

Rozhlížela jsem se kolem sebe. Kam ksakru zmizel? Ještě před chvílí , se tu vlnil s Elenou na pěknej, romantickej ploužáček, a teď je pryč. I když, musím říct, že mu dalo hodně práce ji k tomu přesvědčit.  Ale po několikáté skleničce se Elena pěkně rozvázala. Vůbec bych to do ní neřekla. Snažila se s námi držet krok, ale to se holka přepočítala. Cožpak neví, že s upírama si nemá dávat závody v pití? A po každé další skleničce byla veselejší a veselejší. A musím říct, že s ní byla větší a větší sranda. Dokonce se po Damonovi, při tanci pěkně vyzývavě plazila. Ale kam on tak najednou... Aha. Zřejmě sis vzal větší sousto bratříčku viď?

Popadla jsem Elenu za ruku a dotančila s ní, až na břeh jezera. Na břehu jsem ze sebe sházela veškeré oblečení a skočila do vody.

 „Tak pojď, Eleno! Honem, je to super!“. Elena se smála ale zaváhala. 

„Desiré. Nahá?!“. Dívala se na mě, ale viděla jsem,že přeci jenom, alkoholové opojení zbořilo všechny její zábrany.

 „No jasně, vždyť je tma Eleno. A jsme tu sami.“. Ještě několik okamžiků se prala sama se sebou, ale nakonec se svlékla a vkročila do vody

 Víš, že jsi vážně velká potvora sestřičko?!  Položila jsem se spokojeně na hladinu. Věděla jsem, že Damon leží pod vodopádem, jen kousek od nás.

 Copak tu děláš? Potřeboval si se trošku zchladit, bráško? To jsem vážně netušila, že jsi tu! Vždyť víš, že jako její garde, ji nemohu vystavit takovému nebezpečí! Neviděla jsem mu do tváře, ale věděla jsem, že se usmívá. 

 Jakému nebezpečí? Nebo myslíš, že nahý muž pod vodopádem, představuje nějaké nebezpečí?

 Měla jsem co dělat, abych se nezačala smát. Nechtěla jsem vyplašit Elenu. Koukala jsem na ní jak se pomalu přibližuje k nám. Damona vidět nemohla. Neviděla tak dobře jako my. A ona v té tmě, nemohla vidět nic! 

Samozřejmě, nahý muž možná ne, ale co se tebe týká bráško, ani ve skafandru, bych ti v její přítomnosti,nevěřila! 

 „Eleno! Honem!Dáme si úžasnou masáž.“. Vklouzla jsem pod padající řetězce vody a zamávala na ní. Elena se ponořila do vody aby zchladila celé svoje tělo, a s křikem vyskočila do výšky. Voda byla studená, ale jen v první chvíli.  Pak se znovu ponořila a za několik vteřin vyplavala, půl metru od nás. Postavila se, otevřela oči, a hodila si mokré vlasy za záda.

 „Desiré! Je to nádhera! Je to nádhera, když se o mé nahé tělo dotýkají vlny. Je to nádhera když...!“. Elena se smíchem, prošla závojem dopadajících kapek, a stanula nahá, tváří v tvář Damonovi.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

DIVOKÝ LOVEC- PÁN TEMNOTY

VÍTÁM VÁS NA STRÁNKÁCH PLNÝCH ROMANTIKY