DIVOKÝ LOVEC 35 KAPITOLA


 Dragan vysedl na svého koně a natáhl si kápi přes hlavu. Na moment zaváhal, ale pak podal Biance ruku a vysadil ji před sebe.

 „Teď teprve poznáš, kdo doopravdy jsem. Vezmu tě na svoji spanilou honbu." Zařval a pobídl koně. 

Bianka vykřikla hrůzou a zavřela oči, když udělal krok do prázdna a skočil s vysoké skály dolů. Jeho kopyta se vznášela ve vzduchu, a řítil se střemhlav do údolí. 

Chytla se Dragana pevněji a přitiskla svou hlavu, na jeho hruď. Okolo nich svištěl vítr a blížící vichřice, pomalu ohýbala koruny stromů.

 Lesem se valil jakýsi temný mrak. A do toho všeho rámusu, ze svištící vichřice a hromů, byl slyšet hřmot jezdecké družiny. Štěkání psů, kvílení vlkodlaků a naříkání. Strašlivé hučení, sténání, skřípot, a děsuplný chechot démonů. 

Vichr lámal stromy, a těžkými mračny pokrytou oblohu, křižovaly blesky. Běsnění živlů, vyvolávalo v Biance hrůzu a strach.

 Běželi tak rychle, že nestačila vnímat okolí i čas. Tiskla se k Draganovi, a kdykoliv vzhlédla a spatřila podivné tvory, prohánějící se kolem, rozbušilo se ji srdce. 

Najednou, jakoby mávnutím kouzelného proutku, všechno utichlo. Odvážila se vzhlédnout a rozhlédla se kolem.

 Ponuré okolí, plné mrtvých a holích stromů, ji nahánělo hrůzu. Dragan seskočil z koně a pomohl ji dolů.

Stály pod vysokou, černou skálou, která vypadala, jako samotná brána do pekel.

 „Ještě nikdy, jsem sem nikoho nevzal. Ještě nikdy, jsem o tomto místu, nikomu neřekl." Pohladil ji po tváři a na moment zavřel oči. 

V jeho tváři, bylo znát, že mu to připomnělo, něco velmi zlého.

 „Tady..., v těchto místech, mě můj bratr Lothar, zavraždil, Bianko." V jeho očích bylo tolik bolesti a smutku, jaké tam snad ještě nikdy neviděla. 

Natáhla ruku a dotkla se jeho tváře. Na moment se ji zdálo, že se mu zaleskly oči. Zamrkal a zatřásl hlavou. 

„A tady, mě Jadwiga našla, a poté..., přivedla zpět. A tady..."Pohodil hlavou na skálu za sebou, „Tady..., se nachází brána na druhý břeh. Brána do pekel, Bianko."

 Unaveně si povzdechl a opřel se lokty o svého koně. Vypadalo to, že hledá slova, kterými dokázal vyjádřit, co cítí. 

„Nejsem už král této země. A nikdy, už jím nebudu. Jadwiga mě přivedla zpět, ale nedokázala mi vrátit, mou duši. Patřím tam. A tam také skončím, jestli mne někdy přestaneš milovat. Jestli mne někdy zradíš, Bianko." 

Otočil se na ní s tváří zkřivenou, do bolestivé grimasy. Ve tváři se mu zračilo tolik emocí a citu, že nevěřila tomu, že žádné nemá. 

„Mé srdce, je ztvrdlé na kámen. Nedokáži milovat a cítit." Zašeptal po několika dlouhých vteřinách a zadíval se do její tváře. Jen zatřásla hlavou k odporu. 

„Ale přesto...," pokračoval, se slzami v očích, „Přesto..., nedokáži na tebe přestat myslet. Nedokáži si představit, že bych tě ztratil. Nedokáži si jen na malou chvíli připustit, že bys nebyla moje."

 Natáhl ruku a třesoucími prsty, přejel po její tváři.

 „Cítím. Cítím nesmírnou touhu, po tvé lásce. Tolik po tobě toužím. Po tvém těle. Po tvých polibcích. Po tom, abys ty, milovala mě."


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

DIVOKÝ LOVEC- PÁN TEMNOTY

VÍTÁM VÁS NA STRÁNKÁCH PLNÝCH ROMANTIKY