SRDCE NAD PROPASTÍ 33 KAPITOLA

 Nicholas se podíval na spící dívku, ve svém náručí. Hlavu měla položenou na jeho hrudi. Jednou rukou ho objímala a pravou nohu, měla přehozenou, přes jeho.

 Srdce se mu rozbušilo, když viděl její křehké, nahé, a nádherné tělo, jak se k němu tiskne.

 Slunce již bylo hodně vysoko. Předpokládal, že bylo kolem oběda, ale usnuli až k ránu. Nemohl se jí nabažit. Celou noc, se s ní miloval. Celou noc, si ji bral.

 Byl tak vyprahlí. Zoufale toužící po její lásce, nebo jakékoliv její náklonnosti, že nedokázal přestat. 

Bral si ji jakkoliv. Jak jen to bylo možné. A stále měl pocit, že to ještě není dost. 

Trochu se zachrula. Srdce se mu rozbušilo, jako o závod. Čekal, na její reakci.

 „Dobré ráno, lásko." Zašeptal, když otevřela oči, a podívala se na něj. 

V první chvíli, měl pocit, že přestala dýchat a zarazila se. Ale hned vzápětí, po její tváři, přelétl úsměv.

 Přetočil se s ní na bok, tak, aby ji viděl do tváře a přivinul si ji k sobě. 

„Bylo to překrásné, lásko." Zapředl a odhrnul jí z čela, jeden neposlušný pramen vlasů. 

Vypadala tak krásně, po jejich milování. Rozcuchaná, tváře červené, od jeho strniště a rudá, napuchlá ústa, od jeho polibků. 

Zamyšleně ji hladil palcem po tváři, a díval se jí do očí. Jeho penis, opět zareagoval.

 Isabela sklonila hlavu, když ucítila jeho tvrdost, na svém břiše.

 „Ach, Nicholasi." Vydechla a rozšířila oči v úžasu. 

Jen se usmál, a pohladil ji po vlasech. „Nevšímej si toho. Je to zcela přirozené. Toužím po tobě," její rozpaky, mu přivodily úsměv na tváři, „zrovna mu domlouvám. Máš již dost, lásko. Ty, i tvoje kundička. Však jsem do tebe bušil celou noc."

 Neustále zamyšleně přejížděl palcem po její tváři. Nikdy by nemyslel, že bude někdy cítit, něco tak silného. Opravdu ji miloval. Opravdu. Zamilován byl do ní již dlouho, ale tohle bylo víc. Cítil to. 

„Mám rád tvrdé milování, Isabelo. Mám rád tvrdší, nespoutaný a živelný sex. Miluji to. Takový jsem já, a myslel jsem, že nedokáži být jemný, ale s tebou..." 

Najednou ho Isabela políbila. Překvapeně se na ní podíval. 

„Líbilo se mi to, Nicholasi." Usmála se, a v tom ji opět píchl tvrdý, Nicholasův penis do břicha. Podívala se dolů a zčervenala. 

„Je tak..., mimořádný." Vydechla a zčervenala, jak rajské jablko.

 Nicholas se zasmál. Nahlas. Tak, jak ho ještě nikdy neslyšela. 

„Celý jsem mimořádný, miláčku." Usmál se, a cvrnknul ji do nosu. 

Její rozpaky, byli tak roztomilé. Překvapila ho, její reakce. Na jeho indispozici, a na to, že cítil, že po něm opět touží. Poznal to, z jejího zvýšeného dechu, a z jejích zamžených očí. 

„Toužíš po Mně. Cítím to," vydechl. Přivinul si ji těsněji a políbil ji do vlasů, „ale jak jsem řekl. Máš dost, lásko. Vím, jak dokáži být náruživý. Myslím, že bychom mohli jít do sprchy, a pak se přidat k ostatním, k obědu." 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

DIVOKÝ LOVEC- PÁN TEMNOTY

VÍTÁM VÁS NA STRÁNKÁCH PLNÝCH ROMANTIKY